Disco-in

Snart drar vi till Danmark, det blir grymt. Fatta vad najs att man får dricka hur mycket man vill!!! ojoj det bådar gott måste jag säga.
Ska berätta om den bästa morgonen. Vaknar till Leva Livet och önskar att det skulle vara första dagen på sommarlovet. Drar sen iväg on the bike och lyssnar då på MMMBop (Hanson för dom obildade jävlar som inte vet) det går fort eftersom det bara är nerförsbackar, känner den varma luften och dör. Ser sen att träden börjar slå ut. ÅÅHH fatta att man dör


Kommentarer
Postat av: Du borde förstå vem!! IDIOT

när i helvete ska jag komma med din blogg. jag har fan vart din högra hand och din bundförvant under alla år men vart fan e din uppskatning!!

2007-04-19 @ 23:03:58
Postat av: mallan

du har inte funderat på att updata lite oftare? svin

2007-04-20 @ 13:14:47
Postat av: ci

jag håller me mallan. du e fan inte bra på å uppdatera!

2007-04-23 @ 17:05:18
Postat av: Anonym

du är urusel på updating!!!!!!!!

2007-04-24 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback